تارتاروس: ذوب آهن و فولاد از تیم های حاضر در برنامه لیگ امسال هستند


تارتاروس: ذوب آهن و فولاد از تیم های حاضر در برنامه لیگ امسال هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فکر می کنم بازی فردا یک بازی تاکتیکی بین دو تیم باشد زیرا ذوب آهن و فولاد جزو تیم های حاضر در برنامه لیگ امسال هستند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، اظهار داشت: بازی با فولاد به دلیل کیفیت این تیم بازی آسانی نیست و بازی سختی است. فولاد در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است و با آمدن آقای گرشاسبی به عنوان یک مدیر باتجربه این کار را ادامه خواهد داد. فولاد به جز چند هفته کادر ثابتی داشت و در این دو سه سال ثبات خوبی داشت. این تیم در نیم فصل تقریبا حفظ و تقویت شد. در حالی که هیچ تیمی نتوانست آنطور که باید تقویت شود، فولاد خیلی خوب تقویت شد و نسبت به نیم فصل اول تیم بهتری شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما تیمی هستیم که خوب بازی می کنیم و از اول فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشته ایم و هر دو بازیکن با کیفیت را تشویق کرده ایم و در دو هفته اخیر در جمع بندی خوب عمل کرده ایم. بخش.” ما داریم.

وی افزود: فکر می کنم بازی فردا یک بازی تاکتیکی بین دو تیم باشد زیرا دو تیم از برنامه لیگ امسال خارج شده اند. انشاالله با بازی خوب و گلزنی سه امتیاز را می گیریم.

تارتاروس گفت: با آمادگی باشگاه زیاد معطل نشدیم و بازیکنان استراحت لازم را داشتند و امروز با پروازی مناسب راهی اهواز می شویم و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. امیدوارم هوای اهواز از نظر شرایط جوی مناسب باشد و دو تیم با توجه به اینکه فوتبالشان روی زمین است، کیفیت خود را به نمایش بگذارند و ما پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: قریشی برای بازی فردا محروم است که فکر می کنم بی دلیل محروم شد و داور به اشتباه به او کارت داد اما خدا را شکر بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

وی گفت: امیدوارم با یک بازی خوب به اصفهان برگردیم و امتیاز بگیریم و هواداران ما خوشحال شوند چرا که چیزی بالاتر از دل هواداران شاد نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید