برای خرید موزیک ویدیو دو خواننده پاپ 30 هزار تومان بپردازید! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر ، آهنگ مشترک حمید هیراد و راغب دو تن از خوانندگان پاپ کشورمان به نام «خوش به حالم» در طی سال جاری منتشر شد. مهاجمان این اثر موزیکال برای خرید قانونی و دانلود این کلیپ رقمی 30 هزار تومان در نظر گرفته شد.

نماهنگ «خوش به حالم» دومین همکاری حمید هیراد و راغب بعد از تک آهنگ «جذاب» است که با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شد. شرایطی که باعث شد این دو خواننده از این قطعه به عنوان قطعه ای مشترک در کنسرت های خود استفاده کنند.

اگرچه دانلود نسخه صوتی «خوش به حالم» به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است، اما با توجه به قیمت 30000 تومان کلیپ این اثر نکته پریدوبیندا به نظر می رسد نرخ دانلود قانونی یک اثر موسیقایی در کشور ما بالاست. شرایطی که اگرچه در فرآیند اقتصادی فروش محصولات موسیقی به صورت حرفه ای، چارچوبی منطقی و قابل اعتماد برای ارائه آثاری مانند سایر کشورهای صاحب موسیقی جهان و امکانی برای ارائه بهتر و گسترده تر محصول موسیقی در عرصه حرفه ای است. . فرآیند فروش آثار موسیقی را می توان در نظر گرفت آمده و حتی شروع به دفاع از حقوق معنوی و مادی هنرمندان این عرصه کند اما فروش 30000 تومانی ممکن است شامل پیشنهاداتی باشد پریدوبیندا تولیدکنندگان باید برای آن توجیه منطقی ارائه کنند.

همانطور که گفته شد فروش کپی اصلی کار موسیقی فعالیت بسیار ارزشمندی است که می تواند فصل جدیدی را در فروش محصولات موسیقی در کشور ما رقم بزند و علاوه بر حمایت از خوانندگان و هنرمندان این عرصه گامی موثر در جهت ارتقای صنعت موسیقی کشور باشد اما به عنوان بهایی موسیقی سازها کار بر روی یک کلیپ جدول زمانی استاندارد نکته مهم دیگری است که باید روی آن تمرکز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید