روسیه نمی تواند از تحریم ها با رمزارزها اجتناب کند | رقمی


مدیر عامل دو صرافی بزرگ رمزارزها این بد است حمام کردن و کوین بس میگویند روسیه این کشور نمی تواند با استفاده از ارزهای دیجیتال در پاسخ به حمله نظامی به اوکراین از تحریم های مالی جلوگیری کند.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت Kevin Base Exchange، در توییتی نوشت که فکر نمی‌کند روسیه از آن استفاده کند. ارزهای دیجیتال خطر دوری از تحریم ها زیاد است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به گاردین گفت که ارزهای دیجیتال بازار کوچکی در روسیه دارند و فقط در حدود. 3 درصد مردم این کشور به نوعی درگیر معاملات ارزهای دیجیتال هستند. در واقع، بازار کریپتو در این کشور آنقدر بزرگ نیست که ریسک قابل توجهی برای اجتناب از تحریم ها ایجاد کند.

وی همچنین افزود که امکان ردیابی وجود دارد تراکنش های رمزنگاری در این مورد وجود دارد و بنابراین نیازی به نگرانی نیست.

بیت کوین

تحریم های روسیه و ارزهای دیجیتال

در واقع، تراکنش‌های ارز دیجیتال، مانند استفاده از پول نقد، طلا و سایر دارایی‌ها را می‌توان ردیابی کرد. دخمه نمی تواند از تحریم ها جلوگیری کند. علاوه بر این، استفاده از ارزهای دیجیتال به دلیل حجم کم بازار، کار را برای روس ها سخت تر می کند.

کوین بیس، مدیرعامل، می گوید که صرافی متعهد به ارائه یک سیستم مالی امن و ارتقای آزادی اقتصادی در سراسر جهان است. به این ترتیب می تواند مطمئن ترین بستر را برای خرید، فروش و مبادله دارایی های دیجیتال ارائه دهد.

با شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین بسیاری از شرکت‌ها تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کرده‌اند و مقامات اوکراینی خواستار صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال برای مسدود کردن حساب‌های روسیه شده‌اند. مدیرعامل بایننس و کوین باس با این موضوع مخالفت کردند و اکنون این را بیان کرده اند دخمه اساساً نمی‌توان از آن به‌عنوان روشی مؤثر برای دوری از تحریم‌های روسیه استفاده کرد و تأثیری در این زمینه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید