کوثری: مسئولان «مردمی بودن» را فراموش نکنند



نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دلیل اینکه رهبری دوباره هشدار محبوبیت را مطرح کردند این است که مسئولان این موضوع را بدانند و فراموش نکنند.

اسماعیل کوثری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن و مردمی بودن از ویژگی های ضروری تک تک مسئولان نظام اسلامی است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به مسئولان تذکر داده اند که در همه ادوار تنها زمانی که آنها می خواهند رای مردم را جلب کنند، نه اینکه در کنار مردم باشند، بلکه پس از جلب نظر و نظر مردم و قبول مسئولیت، راه را با مردم ادامه دهند.

او می گوید: «محبوب بودن به معنای شلوغ بودن، ساده زیستی، صادق بودن با مردم و بیرون رفتن با یکدیگر است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شعار دولت سیزدهم گفت: فراموش شدن از سوی دولت.

کوثری همچنین به کارکردهای کارکنان مردمی در حل مشکلات جامعه اشاره کرد و تاکید کرد: سخت کوشی، تلاش و برنامه ریزی و برخورد صادقانه با مردم امری بسیار مهم و وظیفه هر کارمندی است؛ در این راستا، کارکردهای مردمی و مردمی در رفع مشکلات جامعه وجود دارد. اگر کارمندان اصل صداقت را رعایت کنند، اگر مشکلی در کار باشد، قطعا مردم به کمک کارمندان خواهند آمد. مردم وقتی می بینند کارمندان به آنها نزدیک هستند مشکلات زیادی را تحمل می کنند اما همانطور که در دولت قبل دیدیم وقتی می بینند مسئولان فقط در شعار مردمی بودن می گویند اما عملاً کار دیگری می کنند ایمان خود را از دست می دهند. . به همین دلیل است که رهبری دقیقاً هشدار می دهند که مسئولان فراموش نکنند و بدانند که همیشه در خدمت مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید