مانچینی: هدف ما رسیدن به جام جهانی و قهرمانی است


مانچینی: هدف ما رسیدن به جام جهانی و قهرمانی است

سرمربی تیم ملی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که این تیم به جام جهانی صعود کند و قهرمان شود.

به گزارش خبرگزاري ورزشي ايران – ايپنا به گزارش تایمز، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی، خوش‌بینی خود را برای صعود به جام جهانی ابراز کرده و از قهرمان یورو 2020 خواسته است که سوء ظن خود را ثابت کند. آتزوری جواز حضور در جام جهانی 2018 را به دست نیاورد، اما سال گذشته کار بزرگی انجام داد و قهرمان اروپا شد. ایتالیا اکنون با سرنوشتی آشنا روبروست.

با این حال، آنها پس از ناکامی در پیشی گرفتن از مسابقات مقدماتی جام جهانی و از دست دادن سهمیه مستقیم جام جهانی، مجبور شدند در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف مقدونیه شمالی بروند.

مانچینی سپس در فینال به مصاف پرتغال یا ترکیه خواهد رفت، اما سرمربی سابق منچسترسیتی پیش از دیدار با مقدونیه شمالی در پالرمو خوش بینانه صحبت کرد.

او در نشست خبری روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: «نباید بازی اول را ساده بگیریم. کار آسانی نخواهد بود و اگر برنده شویم، چهار روز فرصت داریم تا برای فینال آماده شویم.

او گفت: ما تیم قوی و خوبی هستیم و باید فکر کنیم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. دو بازی سخت در پیش داریم. ما مجبور نبودیم اینجا باشیم، اما گاهی اوقات همه چیز آنطور که ما انتظار داریم پیش نمی رود. تا زمانی که بازی می کنیم باید ادامه دهیم. ما تصادفی به اهدافمان نرسیدیم. ما نمی‌خواستیم این بازی‌ها را انجام دهیم، اما بچه‌ها احساس خوبی دارند و این مهم است. من خوشبین هستم زیرا بازیکنانی دارم که یورو 2020 را از صفر شروع کردند در حالی که هیچکس به آنها اعتقاد نداشت. باید به این فکر کنیم که چه کار کرده ایم تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم، ما تیمی قوی و با کیفیت هستیم. هدف ما صعود به جام جهانی است و برای این کار باید دو بازی آینده را ببریم و می خواهیم برای پیروزی به جام جهانی برویم.

مانچینی ابتدا لوئیز فیلیپه و ژائو پدرو را فراخواند، در حالی که لورنزو اینسینیه و نیکولو بارلا با وجود عملکرد ضعیف دعوت شدند. جانلوئیجی دوناروما که اشتباهش در بازی برگشت پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، یکی دیگر از چهره های شناخته شده تیم ملی ایتالیا است که مانچینی از بازیکنانی که در اختیار دارد حمایت می کند. انتخاب شده است.

مانچینی در پاسخ به این سوال که آیا فرم دوناروما ناآرام است، گفت: مطمئناً نه، بهتر است او را در کنار خود داشته باشیم تا جلوی خودمان. مانچینی همچنین دومینیکو بردی و جیانلوکا اسکاماکا را در خط حمله دارد.

او در پایان گفت: برادی و اسکاماکا خوب هستند، اما من نمی توانم ترکیب امروز را فاش کنم. ما از فردا برآورد خود را انجام خواهیم داد. به جز مدافعان، بقیه خوب هستند. فکر نمی کنم در خط هافبک و خط حمله مشکلات اساسی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید