وظیفه مجلس این است که وزارت کار یک سامانه اطلاعاتی به نفع ایرانیان راه اندازی کند.



نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستور دادند در سال 1401 سامانه اطلاعاتی انتفاعی ایرانی شامل اطلاعات زیرساخت های بهداشت، آموزش، حمل و نقل و انرژی در مناطق شهری و روستایی راه اندازی شود.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بند درآمدی لایحه بودجه سال 1401، پیشنهاد الحاقی روح الله نجابت به تبصره 17 این لایحه را بررسی و در نهایت به تصویب رساندند. آی تی.

بر اساس این پیشنهاد الحاقی به تبصره 17 صورتحساب:

1. به منظور ساماندهی و ساده سازی سیاست های عدم تبعیض و رفع تبعیض و ارتقای مناطق کمتر توسعه یافته، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است ظرف مدت شش ماه از تاریخ ابلاغ این قانون با همکاری برنامه این قانون را ابلاغ کند. و سازمان بودجه، وزارت کشور و معاونت مناطق محروم و روستایی رئیس جمهور با استفاده از ظرفیت پایگاه بهزیستی ایران، سامانه اطلاعات سود ایران را راه اندازی کردند که شامل اطلاعات زیرساخت های بهداشت، آموزش، حمل و نقل، آب و انرژی و سایر زیرساخت های اساسی به طور خاص. تمام سکونتگاه های مسکونی و هر یک از مناطق شهری.

. کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه موظفند داده ها و اطلاعات لازم برای توسعه و تکمیل پایگاه ایران سود را حداکثر تا یک ماه پس از درخواست وزارت تعاون در اختیار بانک اطلاعات ایران سود قرار دهند. . ، کار و رفاه اجتماعی.

3- کلیه دستگاه های موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و اردوگاه های معافیت نیروهای مسلح موظف به رعایت اصل 110 قانون اساسی با رعایت اصل 110 قانون اساسی می باشند سایرین. اطلاعات بیشتر در سامانه اطلاعات سود ایران. سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است در خصوص اقدامات انجام شده برای تامین مالی پروژه های دو سوم سه درصد صادرات نفت و گاز موضوع بند ج ماده 32 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه، اطلاع رسانی کند. مناطق کمتر توسعه‌یافته، تراز استفاده از تسهیلات کشور، اعتبارات حذف – حذف استانی و اعتبارات تخصیصی تبصره 14 قوانین بودجه سنواتی و سایر اعتبارات تخصیص یافته به منظور از بین بردن منابع عمومی در سامانه مذکور.

4. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است امکان ثبت طرح های خلع ید موسسات خیریه و غیردولتی و ارائه پیشنهاد تکمیل و به روز رسانی وضعیت دسترسی به زیرساخت های اساسی در شهرک ها و هر یک از آنها را فراهم کند. شهری مناطق برای آن موسسات. ن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید