مسی و امباپه با هم دوست نیستند


لیونل مسی اخیرا به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و مدعی شد که با گذشت زمان، رابطه آنها در داخل و خارج از زمین بهتر خواهد شد و هماهنگی بیشتری بر تیم حاکم خواهد شد. اما امروز اکیپ در گزارشی مدعی شد که دوستی زیادی بین کیلیان امباپه و لیونل مسی وجود ندارد و ستاره جدید پاری سن ژرمن بازیکنان دیگری را برای حضور در فرانسه انتخاب کرده است.

به عنوان مثال رابطه کیلیان امباپه و ستاره آرژانتینی را نمی توان با دوستی مسی و نیمار مقایسه کرد. شاید این دو ستاره سابق بارسلونا لزوماً سبک زندگی مشترکی نداشته باشند، اما پس از جدایی نیمار از بارسلونا، آنها دوستان صمیمی باقی ماندند و دائما در تماس بودند. در سال 2019 که نیمار می خواست پاریس را ترک کند، مسی از او خواست که به بارسلونا بازگردد، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

فوتبال 0

اما برخلاف انتظار، این ستاره آرژانتینی بود که تابستان گذشته به پیوسی پیوست تا دوباره با نیمار بازی کند. ادعای نیمار مبنی بر کنار گذاشتن پیراهن شماره 10 برای لیونل مسی در حمایت از این بازیکن پس از ورودش به پاریس، رابطه نزدیک آنها را تایید می کند و این دو بازیکن فنی در سال های اخیر هرگز تمایل خود را برای همکاری مجدد پنهان نکرده اند. خیلی ها را ندیدند.

اما رابطه مسی با امباپه دوستانه و محترمانه است، نه بیشتر. البته امباپه هرگز کتمان نکرده است که از کسب هفت بار توپ طلا با مسی خوشحال است و البته این یک احساس دو طرفه است. لیونل مسی اخیراً گفته است: “در ابتدا امباپه را چه در داخل و چه خارج از زمین نمی شناختم. اما کم کم با یکدیگر آشنا شدیم و به خصوص در هفته های اخیر به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا کرده ایم. گام صدا.”

فوتبال 00

یک منبع آگاه از اخبار باشگاه به مجله اکیپ گفت که دوستی با امباپه بسیار راحت و خوشایند است، او سعی می کند با همه راحت باشد. موضع او نسبت به مسی هم همین بود، اما بر خلاف مسی آدم پرحرف و راحتی نیست و اغلب ساکت است.

مسی و امباپه گهگاه به زبان اسپانیایی با هم ارتباط برقرار می کنند و کیلیان به راحتی اسپانیایی صحبت می کند. ما اغلب آنها را در حال خندیدن یا گپ زدن در تصاویر رسانه های باشگاه می بینیم، اما مسی و امباپه در دنیای واقعی زمان زیادی را با هم نمی گذرانند.

در واقع این عدم صمیمیت بیشتر شبیه لیونل مسی است و او ترجیح می دهد وقت خود را بیرون از اردوی پاری سن ژرمن با نیمار یا بازیکنان آرژانتینی مانند لئاندرو پاراداس یا آنخل دی ماریا بگذراند. بنابراین او و امباپه به ندرت در مراسم یا مهمانی ملاقات می کنند و این صمیمیت منحصر به دنیای فوتبال است.

منبع:
تمرین سه

دیدگاهتان را بنویسید