رادیو سلامت با برنامه های متنوع به استقبال سال 1401 می رود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، صدیقه به من اعتماد کن مدیر رادیو سلامت درباره ویژه برنامه های سال تحویل گفت: در سال جدید رادیو سلامت به عنوان اولین و پرمخاطب ترین رسانه حرفه ای کشور در حوزه سلامت و بهداشت مانند سال های گذشته مشاهده می کنم و به بررسی نیازها و اولویت های بهداشتی در کشور می پردازد.

وی ادامه داد: می دانیم که اپیدمی کرونا مشکلات زیادی را برای هموطنان عزیز و نظام سلامت کشور به همراه داشته است و البته این امر بسیاری از اولویت ها و مسائل دیگر در حوزه سلامت از جمله تصادفات و آسیب های رانندگی را تحت الشعاع قرار داده است.

مدیر رادیو سلامت تاکید کرد: متأسفانه در سال گذشته تعداد بسیار بحرانی در تصادفات رانندگی کشته و مجروح شدند که جای تاسف و هشداری برای پیشگیری است. از این رو رادیو سلامت از ماه های پایانی سال 1400 پویش «سلامت باشیم – تندرست» را آغاز کرد که خوشبختانه مورد توجه شورای سیاسی سازمان نیز قرار گرفت و انشالله در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

به من اعتماد کن راهبردهای اختلال استرس پس از سانحه، وسواس، عزاداری ناتمام و انواع اختلالات روحی و جسمی که در این مدت گریبانگیر افراد شده است، از اولویت های فهرست مطالب برنامه های گروه سلامت روان ما در سال 1401 خواهد بود. تقارن آغاز سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اتفاقی میمونی است که زمینه ساز توجه به سلامت معنوی و نشاط اجتماعی در جامعه است. موارد به محتوا و ساختار افطار و سحر ماه مبارک توجه ویژه ای شد ثروتمند و برای مخاطبان فهیم رادیو سلامت تنوع طراحی کند.

مدیر رادیو با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان توضیح داد: در برنامه افطار امسال از طریق فضای مجازی با مخاطبان ناشنوا و کم شنوا با زبان اشاره احکام را فرا می گیریم. وبا ترویج سفره های کوچک افطاری در مساجد، بیمارستان ها و اماکن عمومی احیای فرهنگ ساده افطاری.

وی گفت: آنچه امروز جامعه ما به آن نیاز دارد امید اساسی، آگاهی و نشاط است و در برنامه های گروه سلامت اجتماعی ما بیش از هر زمان دیگری به این سه موضوع مهم توجه شده است. سال آینده در برنامه های مختلف گروه سلامت اجتماعی طنزهای محتوا محور، میزگرد اطلاعات اجتماعی و مرتبط ارائه شده است که امیدواریم مورد توجه و پسند عموم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید