همه 9 شوهر جنیفر لوپز و ماجراهای آنها


با 9 همسر و دوست پسر جنیفر لوپز و طلاق او آشنا شوید

به گزارش اقتصادآنلاین، جنیفر لوپز که یکی از افراد مشهور است در بین مردم محبوبیت زیادی دارد و به کارهای مختلفی در حوزه هنری مشغول است. جالب است بدانید که او تجربیات مختلفی در زندگی شخصی خود داشته و روابط عاشقانه و ازدواج را تجربه کرده است. در اینجا تمام ازدواج های جنیفر لوپز و همسرانش را به شما معرفی می کنیم.

لوپز چندین بار درگیر شده است که سه تای آن به ازدواج و چند مورد قبل از ازدواج ختم شده است. شوهران رسمی و سایر نامزدهای مجرد او شامل افرادی هستند که بعداً با آنها ملاقات خواهید کرد. باید بدانید که آماری که در این بخش ارائه می کنیم در سال 2021 به روز است و نمی دانیم این لیست در آینده چگونه تغییر خواهد کرد.

دیوید کروز

در سال 1984، زمانی که جنیفر لوپز در سنین نوجوانی و شهرت اولیه خود بود، با مردی به نام دیوید کروز آشنا شد و دوستی را آغاز کرد که حدود 10 سال به طول انجامید، اما در نهایت همانطور که بسیاری انتظار داشتند پایان یافت.

دیوید کروز

اوجانی نوآ

اوجانی شوهر اول لوپز بود که تهیه کننده آثار او نیز بود. این دو در یک رستوران با هم آشنا شدند، اما چیز زیادی در مورد رابطه خود به یکدیگر نگفتند و گفتند 11 ماه بعد همه چیز به هم ریخت. این دو از سال 1997 تا 1998 با هم زندگی کردند و سپس از هم جدا شدند.

اوجانی نوآ

شان وناس

طولی نکشید که جنیفر با خواننده هیپ هاپ شان کومز آشنا شد و حدود دو سال و نیم با او زندگی کرد. این دو ستاره از سال 1999 تا 2001 در تمام جشنواره ها و مراسم حضور داشتند اما به نظر می رسد این همراهی دوام نیاورد و با جنجال های خاصی به پایان رسید.

شان وناس

کریس جاد

همسر دوم جنیفر، کریس جاد، در سال 2001 با دیدن یکدیگر در یک موزیک ویدیو دیده شد. کریس رقصنده ای بود که در موزیک ویدیوهای جنیفر اجرا می کرد. آنها در نگاه اول احساس علاقه به یکدیگر کردند و در موزیک ویدیوهای دیگری همکاری کردند، اما کمتر از یک سال پس از ازدواج آنها، لوپز درخواست طلاق داد.

کریس جاد

مارک آنتونیو

عروسی جنیفر لوپز با مارک آنتونی، سومین عروسی او، با دوقلوهایی به نام های اما و پاوز است. آنتونیو و لوپز در سال 2004 ازدواج کردند و در سال 2011 از هم جدا شدند. طلاق آنها به طور رسمی در سال 2014 ثبت شد. آنها گفتند که نمی توانند به عنوان یک زوج با هم باشند اما همیشه دوستان خوبی خواهند بود. آنها همچنین یک آلبوم به زبان اسپانیایی منتشر کردند و اعلام کردند که همکاران خوبی باقی خواهند ماند.

مارک آنتونیو

کاسپر اسمارت

مرد جوانی که به گفته خود جنیفر پس از یک رابطه عاشقانه با او به دلیل همنشینی در شرایط سخت وارد زندگی او شد و با او بود تا از سختی جدایی برای او بکاهد اما این رابطه عاشقانه با اتفاقات زیادی همراه بود. خشونت و آشتی. 2016 برای همیشه به پایان رسید.

کاسپر اسمارت

الکس رودریگز

این دو نفر در سال 2021 نامزدی خود را اعلام کردند و همچنین اظهار داشتند که ما دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم و می خواهیم این دوستی را ادامه دهیم و قصد داریم با هم همکاری کنیم و کسب و کارها و پروژه های خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و بهترین ها را برای یکدیگر و فرزندانمان انجام دهیم. ما میخواهیم.

این زوج در سال 2020 نامزد کردند، اما ازدواج آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد تا اینکه همه چیز به هم ریخت. اما در نهایت هیچ کس نفهمید که بین این دو چه گذشت. آنها فقط اعلام کردند که عجله ای برای ازدواج ندارند و تنها زمانی این کار را انجام دادند که مطمئن شدند تصمیم درستی گرفته اند و در نهایت متوجه شدند که این تصمیم بی فایده است و از هم جدا شدند.

الکس رودریگز

بن افلک

بن و جنیفر پس از آشنایی و نامزدی در سال 2002، نام مستعاری برای یکدیگر انتخاب کردند، اما نتوانستند زندگی خود را رسمی کنند و ادامه دهند. آنها استعدادهای یکدیگر را تحسین می کردند و به خوبی با هم کار می کردند، اما با هم دوام نیاوردند و در نهایت راه خود را از هم جدا کردند. جنیفر اخیراً از الکس رودریگز جدا شد و به رابطه قبلی خود با بن افلک بازگشت و تا به امروز «بن افلک» جدیدترین همسر جی زی است، اما مشخص نیست که سال آینده این بخش را در مورد صورت های خیس بخوانید یا خیر. ، اینکه آیا همسر جنیفر هنوز بن افلک است یا خیر.

بن افلک

که در

ظاهراً قبل از رودریگز افراد دیگری هم بودند که با جنیفر رابطه داشتند. دریک در دسامبر 2016 با لوپز دیده شد. این عکس ها زمانی منتشر شد که آنها در آهنگ همکاری کردند، اما دریک و لوپز هر دو گفتند که رابطه آنها هرگز جدی نبوده است. آنها فقط به عنوان دو دوست اوقات خوبی را با هم داشتند و موسیقی ساختند.

همه 9 شوهر جنیفر لوپز و ماجراهای آنها

دیدگاهتان را بنویسید