نویدکیا: به آینده امیدواریم/ نبود VAR در این سطح عجیب است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری صبح جمعه پس از بازی با التعاون او گفت: در نیمه دوم خیلی به هم ریخته بودیم و بد بازی کردیم اما همچنان امیدواریم که صعود کنیم چون 3 بازی باقی مانده است و می توانیم به آینده امیدوار باشیم، باید به تیم بدهیم. التعاون این بازی را هم تبریک می گویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایران در مورد داوری اظهار داشت: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم، کارشناسان نظر می دهند صحنه ها پنالتی های مشکوک را هم کارشناسان اعلام کنند وقتی VAR وجود ندارد این وضعیت طبیعی است و به ضرر تیم هاست. مانند ما.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: وقتی همه شرایط برای VAR فراهم است عجیب است که از آن استفاده نمی شود. این سطح از فوتبال. مسئله این نیست.

وی افزود: در بدترین زمان ممکن 10 شخصی بلند شدیم و به مدت 80 دقیقه 10 شخصی بازی کردن خیلی سخت است، ما سعی کردیم در نیمه اول بازی را کنترل کنیم و از کناره ها حمله کنیم، بعد از اخراج هم سازماندهی خوبی داشتیم، اما در نیمه اول چند موقعیت به حریف دادیم و در نهایت مجانی پیروز شدیم. لگد زدن

نویدکیا تصریح کرد: در نیمه دوم با یک گل زودهنگام که وارد زمین شدیم، سازماندهی تیمی مان به هم خورد و نظم و انضباط یک تیم حرفه ای را که لازم بود نداشتیم و با آن شکست شرایط صعودمان سخت شد. “

دیدگاهتان را بنویسید