وزیر آموزش و پرورش: مدرسه شهید سلیمانی باید در مدارس اجرا شود



به گزارش ایرنا، یوسف نوری شامگاه یکشنبه در گلزار شهدای کرمان افزود: شهید سلیمانی از روستای قنات ملک برمی خیزد و جهانی می شود که سالمندان به او غبطه می خورند.

وی اعلام کرد: در آستانه سال 1401 توانستیم در مراسم تحویل سال در جوار مزار مطهر شهدا به ویژه سید الشهدای مقاومت شرکت کنیم تا وظایف شخصی و سازمانی خود را در میدان عمل کنیم. آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: فداکاری، فداکاری و فداکاری شهید سلیمانی از مهمترین خصلت هایی بود که باعث جاودانگی و ماندگاری شهید سلیمانی شد.

وی با اشاره به ولایت پدری حاج قاسم سلیمانی افزود: این شهید والامقام هیچگاه در برابر مقام معظم رهبری قدمی نگذاشته و برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تلاش زیادی کرده است.

نوری تصریح کرد: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران برای شهید سلیمانی ضروری بود و شهید سلیمانی اهل خاطره بود و با ذکر خدا به لقاء الله سریع می رفت.

وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان مهمترین وظیفه سازمانی در نظام تعلیم و تربیت در دستور کار این وزارتخانه در سال جدید قرار گرفته است، تصریح کرد: در سال 96 در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این مکان مقدس ادای احترام کرد.

نوری به منظور استقبال از استاندار کرمان امروز (یکشنبه) به همراه فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای شرکت در مراسم افتتاح اردوی دانش‌آموزی مدرسه شهید سلیمانی و افتتاح و بازدید از چندین پروژه وارد کرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید