حقیقت در دیدار با مردم: از شرم آور فعالیت شورای شهر تا تاکید مجدد بر عدم دخالت در انتصابات


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهرکرد در حسینیه اعظم برخی مسائل شهری را بررسی کرد و اظهار داشت: وزیر نیرو در سفر استانی خود وعده هایی را داده و رسماً عدم تحویل آب به جز آب شرب را اعلام کرد. اجازه هرگونه بررسی در این زمینه را بدهند و این طرح آماده دفاع در مجلس است.

خرابکاری بن_بروجن خنثی شد

نماینده مردم شهرکرد، بین و سامان در مجلس با بیان اینکه با اجرای طرح بن بروجن 40 میلیون مترمکعب آب برای 500 هزار نفر از مردم استان زاینده رود تامین می شود، گفت: بی اثر بود. .

راستینه ادامه داد: در حال حاضر خط لوله اصلی بن بروجن اجرا شده، مناقصه های لازم انجام شده و 8 کیلومتر لوله گذاری به شهرکرد وصل شده و 150 لیتر آب توسط مدیریت منابع آب استان به شهرکرد تزریق شده است. که آب آشامیدنی را در این شهر تثبیت می کند.» شد.

وی با بیان اینکه آب منطقه ای استان با دستور وزارتخانه مجبور شد تا پایان اردیبهشت ماه طرح جامع آب شرب، کشاورزی و صنعت برای استان ارائه شود، گفت: در سفر رئیس جمهور به دنبال طرح ملی هستیم. برای این پروژه Find.

اصرار به انتصاب نیروی ضعیف در وزارتخانه نداشته باشید

این نماینده مجلس با بیان اینکه فقط نیروهای توانمند در خط انقلاب انتخاب می شوند و در انتصابات مورد تایید وزارت قرار می گیرند، گفت: حتی اگر مدیر توانمندی در استان نداشته باشیم که خارج از استان انتخاب کنیم، مرزها عبور می کند.

من درگیر قرارها نیستم

وی با بیان اینکه من در انتخابات دخالت نمی کنم، اما نظارت می کنم و به شما گزارش می دهم، گفت: دولت مجبور است بهترین ها را انتخاب کند و هیچ گروه و فردی نباید مدیران را در این انتخابات تحت فشار بگذارد.

راستینه اقدام شورای شهر در انتخاب شهردار را شرم آور خواند

وی گفت: مرکز استان محل آزمون و خطا نیست، شرم آور است که شهرداری 6 ماه بعد انتخاب و عزل شود.

راستینه در پایان افزود: هدف مجلس محدود کردن فضای تجاری دیجیتال نیست، بلکه با برنامه ریزی جدی برای گسترش پهنای باند و مبتنی بر اپراتورهای خانگی است.

انتهای پیام/ 68036




این را برای صفحه اصلی پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید