آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا/ سپاهان به پاختاکور آمد، نکونام به استراماچونی


آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا/ سپاهان به پاختاکور آمد، نکونام به استراماچونی

سپاهان و فولاد در آغاز لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، لیگ قهرمانان آسیا از امروز (پنجشنبه) به میزبانی عربستانی ها آغاز می شود و دو تیم فولاد و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفان آسیایی می روند.

جزئیات رقابت فولاد و سپاهان مقابل حریفان خود را در ادامه می خوانید.

گروه C: فولاد ایران – الغرافه قطر / ساعت 21:45.

الغرافه با سرمربیگری آندره آ استراماچونی و بازیکنانی از جمله شیخ دیاباته و سعید عزت اللهی به مصاف نکونام و شاگردانش خواهد رفت. آنها از 22 بازی در لیگ ستارگان قطر 30 امتیاز کسب کرده اند و اکنون در رده پنجم جدول قرار دارند. شاگردان استراماچونی در 5 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده اند و در حال حاضر در فرم خوبی قرار ندارند.

از سوی دیگر پس از روی کار آمدن نکونام، فولادی ها نتایج رو به رشدی کسب کردند و به رده چهارم جدول لیگ ایران صعود کردند. تمپرها در پنج مسابقه اخیر خود سه برد، یک تساوی و یک باخت داشته اند و تمرینات پیش فصل خود را تکمیل کرده اند. هدف نکونام با اضافه شدن ایبای گومز هافبک فصل گذشته اتلتیکو بیلبائو به مرحله گروهی این رقابت ها، هدف نکونام است.

در دیگر دیدار این گروه فردا (جمعه) از ساعت 00:45 بامداد آخال و شباب الاهلی به مصاف هم می روند.

گروه D: سپاهان ایران – پشتاکور ازبکستان / 21:45

شاگردان محرم نویدکیا پس از پیروزی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر با روحیه ای خوب به شهر بریده عربستان سفر کردند. سپاهانی ها همچنان در رده سوم لیگ برتر ایران قرار دارند و پس از بازگشت نویدکیا شرایط خوبی پیدا کرده اند. طلافروشان دو بار در روز تمرین را در دستور کار خود قرار دادند و تنها غایبان آنها حسن شوشتری و داود رجبی هستند. آنها در ترکیب اصلی خود غایب نیستند و با تمام توان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان در فصل جدید لیگ کشور با امتیاز با تیم برتر در رده دوم قرار دارد و شرایط خوبی دارد. آنها همیشه در سال های مختلف گربه سیاه حریفان خود بوده اند و تیم های مختلف را به دردسر انداخته اند. اگرچه پاختاکور فصل گذشته نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما حریفان آنها مساوی نیستند و دست کم گرفتن این تیم یک شکست است.

در دیگر دیدار این گروه فردا (جمعه) الدحیل و التعاون عربستان از ساعت 00:45 بامداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید