آزادی 2080 جنایتکار سبک در سراسر کشور



ایسنا/ گیلان جانشین بسیج حقوق دانان با بیان اینکه باید کمک کنیم شهدا از دنیا فاصله بگیرند، گفت: طرح مصباح را برای ارتقای سطح آگاهی عمومی در سراسر کشور اجرا کردیم و توانستیم 2080 زندانی نور را آزاد کنیم. ”

مهدی امین پور جانشین کانون بسیج وکلای دادگستری در یادمان شهدای حقوقدان استان گیلان با اعلام اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئولیم، گفت: در دوران دفاع مقدس با حضرت عباس (ع) دیدار کردیم و حضرت علی اکبر (ع) بهتر است، چون شهدای ما همه عباس و علی اکبر بودند.

وی مادران و همسران شهدا را یکی دیگر از مظاهر فرهنگ آشوری دانست و افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو خون شهداست و اگر امروز نفس راحتی می کشیم مدیون فداکاری شهداست. “

جانشین بسیج حقوق دانان با اعلام اینکه امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: امروز خدمت به مردم بهترین وظیفه ما در برابر خون شهداست.

امین پور با اشاره به ادب و احترام حاج قاسم سلیمانی به پدر و مادر خاطرنشان کرد: حاج قاسم علاقه خاصی به پدر داشت و دستمالی مادرش بود، لذا به پاس نصیحت شهید باید پیرو مرام و مسلک آنان باشیم و با ادب رفتار کنیم. پدر و مادر ما تواضع دارند

وی با بیان اینکه باید کمک کنیم شهدا از دنیا فاصله بگیرند، گفت: طرح مصباح را برای ارتقای سطح آگاهی عمومی در سراسر کشور اجرا کردیم و توانستیم 2080 زندانی را از جرائم سبک رهایی دهیم.

قائم مقام کانون وکلای دادگستری با اشاره به اجرای طرح اصلاح ذات هستی با هماهنگی قوه قضائیه گفت: این طرح ها را برای کمک به مردم اجرا می کنیم چرا که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند و عهد می بندیم. با خدا و شهدا به مردم کمک کن تا کار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان نیز با بیان اینکه شهدا دارای فضیلت های فراوانی بودند، اظهار داشت: فضایل شهدا آنها را از دیگران متمایز می کند.

وی اولین فضیلت سیدالشهدا را تقویت خداجویی و شهوترانی در انسان دانست و افزود: خداجویی خواست طبیعی انسان هاست و پیامبران آمدند تا حس خداجویی را در انسان شکوفا کنند.

رئیس قاضی گیلان شهدا را مظهر اسماء الهی دانست و خاطرنشان کرد: فقط خدا در جبهه ها بود و کتیبه ها ناپدید شد زیرا دنیا از شهدا غافل نشد و خدا برای شهدا از دنیا بزرگتر بود.

حجت الاسلام خلیلی ایثار و گذشت و ندیدن خود و اولویت دادن به درد دیگران را از دیگر فضایل شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا عظمت خداوند را درک کردند و به مقام خشوع رسیدند.

وی با بیان اینکه باید خود را به قرآن خطاب کنیم، گفت: محبت از دیگر فضائل شهداست، یعنی شهدا عشق را بر عقل ترجیح دادند زیرا عقل، سود و زیان و سود و زیان را می‌شمرد و می‌شناسد. و درک زیبایی ها بی خیالی است. در واقع عشق ما به زیبایی می انجامد و شهدا توانستند زیبایی را درک کنند، البته برای ایجاد صنعت و فناوری باید عقل وجود داشته باشد، اما عشق معنویت می آورد و مردم امروز بیش از این به معنویت نیاز دارند. ماتریالیسم

رئیس شورای قضایی گیلان شهدا را مظهر تعالیم دینی و اسلامی دانست و گفت: .

وی با بیان اینکه برای حفظ و حراست از جان شهدا، برگزاری یادواره‌ها و نام‌گذاری‌ها ضروری است، گفت: اما کافی نیست، خاطرنشان کرد: باید زندگی شهدا را افقی ترسیم کنیم و از آن زندگی تطبیق دهیم تا این زندگی مناسب در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام خلیلی سیره کربلا را بهترین الگو برای بشریت دانست و افزود: خون امام حسین(ع) نورانی و نابود کننده جهل است چرا که اسلام آمریکایی خشن است و داعش از جهل و نادانی برخاسته است و تا زمانی که جهل است وجود دارد. جهل همچنین اسلام آمریکایی

رئیس کل دادگستری گیلان جهل را بزرگترین فاجعه فرهنگی خواند و یادآور شد: ما به عنوان وارثان شهدا وظیفه داریم حتی یک نفر را از جهل بیرون بکشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید