مرحوم آیت الله جعفری مجاهد خستگی ناپذیر و مردمی بود


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم اولین سالگرد آیت الله سیدحی جعفری امام جمعه فقید کرمان اظهار داشت: مرحوم آیت الله جعفری شخصیتی خستگی ناپذیر و همیشه مسئولیت پذیر، تأثیرگذار و تأثیرگذار بود. . در صحنه

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: صحبت از شخصیت هایی که تمام عمر خود را در راه اسلام و خدمت به مردم گذرانده اند، کار سختی است.

حسینی بوشهری ادامه داد: ویژگی مؤمنان این است که اهل تلاش و کوشش هستند و در سنگر مبارزه و آشوب در جامعه می ایستند، اما بادهای شدید بر آنها چیره نمی شود و داستان زندگی مرحوم آیت الله جعفری حقیقت را در کوری نشان می دهد. از رویدادهای رمانتیک.” اما فقیه زمان خود بود.

وی با بیان اینکه بیش از 80 مورد در قرآن درباره جایگاه علم ذکر شده است، به جایگاه علم و دنیا در داستان ها اشاره کرد و گفت: معنای دنیا این است که مردم از ثمره علم او استفاده کنند. که عمل است و برای جامعه جنبه هدایتی دارد».

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بخشی از مبارزات آیت‌الله جعفری در دوران پیش از انقلاب اشاره کرد و گفت: علمای خداترس و مردمی در تاریخ و زندگی آیت‌الله جعفری ماندگار می‌شوند و یکی از این مصادیق و داشتن صراحت است. و صداقت، خطبه های آتشین، مقابله با فتنه ها و گرفتن موضعی مانند مقام امام و رهبری در موقعیت های مختلف، همه را عاشق آیت الله جعفری کرد.

حسینی بوشهری تصریح کرد: سمینارهای ما نیاز به تربیت دانشگاهیان دارند که زمان شناس، جایگاه مناسب داشته باشند و سکوت و گفتار آنها برای جامعه پیام داشته باشد.

انتهای پیام/ 3388 / ق



این را برای صفحه اصلی پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید