پیش بینی بارندگی در جاده ها / آخر هفته برای سفر مناسب نیست


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با نشان دادن اخطاریه نارنجی سازمان هواشناسی تا پایان روز جمعه 3 دی ماه گفت: استان های شمالی، شمال غرب و شرق کشور.

وی گفت: پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به این استان ها نیست.

سرهنگ شیرانی با اشاره به اینکه در این شرایط برای تردد در جاده ها باید سرعت معمول و همیشگی را کاهش داد، گفت: داشتن زنجیر چرخ برای سفرهای جاده ای در این فصل از الزامات سفر است. همچنین لازم است رانندگان زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد اختصاص دهند و با توجه به شرایط بارانی و لغزنده جاده، احتیاط بیشتری داشته باشند و قبل از دستور کار خود، مسافت بیشتری را با خودرو و با سرعت مطمئنه کمتر رعایت کنند. از سرعت .درج شده بر روی تابلوهای جاده ای برای رانندگی است.

وی ادامه داد: اطمینان از آماده بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو قبل از سفر بسیار مهم است.

سرهنگ شیرانی در آخرین محورهای مسدود شده کشور اعلام کرد: محورهای شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر به دلیل اجرای عملیات عمرانی همچنان بسته است و سایر محورهای اصلی و مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن به صورت روان در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین علت تصادفات رانندگی در این هفته مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز است که بر این اساس رانندگان را به رعایت احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و صبر در دستور کار خود توصیه می کنیم.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اصلی پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید