در دیدار زاکانی با وزیر راه چه گذشت؟


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه دیدار با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه حمل و نقل ریلی در استان تهران یک موضوع جدایی ناپذیر بررسی شد. و با همکاری شرکت مترو تهران، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و با حمایت وزارت راه و استانداری می توانیم شرایطی را برای حل مشکل حمل و نقل بین استانی ایجاد کنیم.

شهردار تهران افزود: در این جلسه مقرر شد بررسی های لازم برای تکمیل مترو پرند، مترو تهران – ورامین، رفع موانع اولیه برای ادامه مترو تا پردیس و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ریلی در محوطه انجام شود. هشتگرد .

زاکانی ادامه داد: به دنبال تحقیقات لازم برای تکمیل و تکمیل خدمات لازم برای شهریار از غرب تهران هستیم و در نهایت بتوانیم در حوزه حمل و نقل ریلی تهران کارهای جدی و اساسی انجام دهیم.

وی با تاکید بر تداوم حمل‌ونقل در تهران، گفت: کار ریلی و حمل‌ونقل در تهران به هم پیوسته است و در این راستا باید شرایطی برای مدیریت شهری در مترو تهران و حومه مطابق با کارکردهای گذشته فراهم شود. او انجام وظایف جدید را فراموش کرده بود و امروز در این زمینه تفاهم حاصل شده است.

در این جلسه محسن منصوری استاندار تهران، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک و علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهر تهران و حومه نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید