نسل اول اسنپدراگون 8 از نمودار تراشه اندروید در بنچمارک آنتوتو پیشی گرفت


کوالکام اخیراً اعلام کرده است که نام پردازنده‌های موبایل اسنپدراگون را با استفاده از «شماره‌های سریال و شماره‌های تولید تک رقمی» تغییر می‌دهد. اخباری که گمانه زنی هایی را در مورد طرح نام گذاری نسل اول اسنپدراگون 8 ایجاد کرده است.

مرجع نسل هشتم آنتوتو اسنپدراگون اکنون فاش شده است و اکنون می‌توانیم مروری بر عملکرد پرچمدار بعدی کوالکام داشته باشیم. همانطور که در تصویر زیر می بینید، امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل یک احتمالاً جدیدترین موردی است که از مرز 1 میلیون سالیانه عبور کرده است. این امتیاز، اسنپدراگون بعدی را در جایگاهی بالاتر از مدیاتک 9000 تراکم قرار می دهد. مدت زیادی از شکستن رکورد یک میلیون امتیازی Dimension نمی گذرد.

بنچمارک نسل اول اسنپدراگون 8

برای مقایسه، پرچمدار گلکسی اس 21 اولترا با تراشه اسنپدراگون 888 که در حال حاضر بهترین پردازنده کوالکام است، در محدوده 700 تا 800 هزار قرار دارد. تراشه بعدی کوالکام که قبلاً با نام اسنپدراگون 898 شناخته می شد، احتمالاً به عنوان نسل اول اسنپدراگون 8 معرفی می شود و عملکرد اسنپدراگون 888 را افزایش می دهد.

مقاله مرتبط:

انتظار می رود این پردازنده بر اساس یک فرآیند چهار نانومتری ساخته شود. گفته می شود اپل نیز قصد دارد تراشه A16 آیفون 14 را با فرآیند چهار نانومتری تولید کند، بنابراین پس از معرفی هر دو پردازنده، مقایسه آن ها بسیار جالب خواهد بود.

هیچ مقایسه مستقیمی در حال حاضر در دسترس نیست. زیرا بنچمارک Antoto به اصطلاح کراس پلتفرم نیست و نتایج آن در هر دو سیستم عامل اندروید و آیووا متفاوت است. بر اساس اخبار و اطلاعات موجود در نسل های اسنپدراگون 8، به نظر می رسد این تراشه یکی از قدرتمندترین نمونه های دنیا باشد، چرا که در حال حاضر حداقل در صدر بنچمارک آنتوتو قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید