دیدار المشاط با مقام سازمان ملل: محاصره یمن توسط آمریکا جنایت جنگی است



رئیس شورای عالی سیاسی یمن محاصره یمن توسط آمریکا که بر زندگی بیش از 25 میلیون یمنی تأثیر گذاشته است را جنایت جنگی خواند.

به گزارش ایسنا، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز سه شنبه در دیدار با ویلیام دیوید گریسلی، هماهنگ کننده کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن، در مورد رنج و مشکلات انسانی همه مردم یمن به ویژه کسانی که از این بیماری رنج می برند، گفتگو کرد. فرودگاه sieo.Sanaa قادر به سفر به خارج از کشور نیست، پرداخت کنید.

المشاط گفت که محاصره یمن توسط آمریکا جنایت جنگی است که جان بیش از 25 میلیون یمنی را گرفته است و ائتلافی که در گذشته به کنترل آمریکا حمله کرده است مانع از پیشرفت آنها در ارسال و دریافت کمک های بشردوستانه شده است. . محاصره و محدودیت بنادر و محاصره فرودگاه بین المللی صنعا، تلاش های نماینده سابق سازمان ملل در یمن را با مشکل مواجه کرده و اکنون با هدف ناکام گذاشتن تلاش های نماینده جدید سازمان ملل متحد است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل خواسته است تا کشورهای متجاوز تحت رهبری آمریکا را برای پایان دادن به محاصره و اجازه ورود کشتی های حامل فرآورده های نفتی به بندر الحدیده تحت فشار قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید