عدم استفاده از ابزار منفی توسط ستاد کرونا می تواند ما را به قله ششم برساند


محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: برای عادی سازی جامعه.

وی افزود: نباید به پروتکل های بهداشتی در شرایط تاج کشور به صورت سیاه و سفید یا صفر و صد نگاه کرد و در آموزش مجازی در این شرایط باید از آن بهره برد و به صورت چهره به چهره به موضوع نگاه کرد. آموزش حضوری.” زیرا این می تواند یک فرصت برای کشور باشد.

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عادی شدن فاجعه بار عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: به وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر علوم، وزیر کشور و وزیر تعاون ابلاغ کرده ام که سنت را تغییر دهند. نظام آموزشی، کار و فعالیت های اداری و اجتماعی، به دلیل تاج و زیرساخت هایی که صرف پروتکل های پیشگیری سلامت کرده ایم، حداقل باید به آموزش الکترونیکی توجه ویژه ای داشته باشیم و حداقل 50 درصد آموزش ها باید مجازی باشد. .

بندپی خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید با زمان بیشتری فکر کنند تا اقدامات بسیاری را که در زمینه تاجگذاری کشور انجام می‌دهیم، اجرا کنند و باید به تاج به عنوان فرصتی برای توسعه بسیاری از عرصه‌های عمل نگاه کنیم.

وی افزود: متأسفانه با عادی سازی انجام شده تمام ظرفیت بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار به مردم فروخته می شود، 3 را جابه جا کرده ایم و به قله 5 رسیده ایم، احتمالا به قله شش هم خواهیم رسید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در جامعه باید پیشگیری قاطع از شیوع ویروس کرونا در جامعه باشد. اما این نرخ اکنون زیر 50 درصد است، که به این معنی است که واکسیناسیون خوب است، اما به معنای ایمنی 100 درصدی نیست.

بندپی گفت: شاهدیم که محدودیت‌های کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی افزایش یافته است. این در حالی است که این کشورها واکسیناسیون عمومی را زودتر از ما آغاز کردند اما درگیر اوج جدید شیوع کرونا و سویه های جدید آن بودند که در این زمینه می توان به آلمان، انگلیس، بلژیک و … اشاره کرد.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اصلی پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید