واکنش روابط عمومی سپاه کربلا به ادعای سرباز بابلی


به گزارش خبرگزاري فارس دسري، روابط عمومي سپاه كربلا در گزارشي آقاي كريمي معروف به سرباز بابلي را باج‌گير و دروغگو خواند.

وی در پاسخ به روابط عمومی سپاه کربلا در پاسخ به ادعای سرباز بابلی مبنی بر اخراج وی از گردان 315 امام حسین(ع) بسیج شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی در دانشگاه تهران، اظهار داشت: ادعای کذب آقای کریمی (معروف به سرباز بابلی در شبکه های اجتماعی) مبنی بر اخراج وی از گردان 315 امام حسین (ع) بسیج شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی در دانشگاه تهران کذب است.

مورد بعدی این است که؛ هر سازمانی برای حفظ نظم سازمانی خود دارای ضوابط و مقرراتی است که تذکر و برخورد با تخلفات در چارچوب قانون از حقوق طبیعی و عرفی سازمان ها تلقی می شود. اخلاق و حفاظت اطلاعات مأموریت های سازمانی باید جدیت بیشتری گرفته شود و اساساً کمیسیون بسیج تشکیل شود. ترتیب داده نشد و حکم برکناری وی صادر شد!

در بخشی دیگر، روابط عمومی سپاه کربلا به این ادعا پاسخ داده است. حتی در فراخوان اخیر گردان از ایشان دعوت شده بود که آقای کریمی در این فراخوان شرکت نکرد و متاسفانه با جاسوسی و بزرگنمایی و سیاه نمایی اذهان عمومی را تشویش کرد و زمینه ایجاد بدبینی در بین عده ای و سوء استفاده و ایجاد موج را فراهم کرد. از اتباع خارجی به نهاد مقدس بسیج شد.

انتهای پیام/ 3141 / حدود



این را برای صفحه اصلی پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید