جزایر فارو و جاجرم بیشترین تعداد درگیری را در خراسان شمالی دارد



ایسنا/ خراسان شمالی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از اختصاص بیشترین نزاع و درگیری در استان به شهرستان های جزایر فارو و جاجرم خبر داد.

صادق سپیدکار در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه عوامل موثر در وقوع جرم در شهرهایی که میزان وقوع جرم بیشتر است بررسی می شود، افزود: در این بررسی ها افراد تاثیرگذار در ایجاد تعارض را نیز شناسایی و بر اساس آن ها شناسایی می کنیم. در آماری که به دست می آوریم، کارگاه های آموزشی خشمگین و اداری انجام می دهیم.

وی با اشاره به کم شدن صبر برخی از معتمدین در برخورد با ارباب رجوع، تصریح کرد: در خصوص معتمدی که در برخورد با ارباب رجوع کم حوصله و بی حوصله از خود نشان می دهند، برای آن افراد نیز کارگاه هایی ترتیب خواهیم داد تا صبور باشند. گناه مم

سپیدکار در پاسخ به این سوال که کدام شهرستان بیشترین آمار جرایم را دارد، گفت: سال گذشته شهرستان های فارو، راز و جرگلان بیشترین آمار را در استان داشتند اما امسال این آمار به شهرستان های فارو و یاجرم اختصاص یافت.

منشی در پایان از مسئولین و مردم خواست در انتقال مطالب و سخنان خود صبور باشند و در کسب و کار به همنوعان احترام بگذارند.

وی تاکید کرد: بهتر است با وجود داشتن مجوز حمل از حمل اسلحه از سوی این افراد جلوگیری شود تا عواقب جبران ناپذیری نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید