پاوربانک جدید iSitePower-M مینی هواوی در دو مدل 500 و 1000 وات ساعتی معرفی شد.


هوآوی از بانک برق بزرگ و قدرتمند جدید خود (یا به اصطلاح پاور استیشن) رونمایی کرد. این محصول در دو مدل 500 وات ساعتی و 1000 وات ساعتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خریداران می‌توانند از این محصول برای شارژ دستگاه‌هایی که از ورودی DC و AC پشتیبانی می‌کنند (از جمله باتری‌ها، پهپادها، کولرهای الکتریکی و دستگاه‌های قهوه‌ساز) به صورت خارجی استفاده کنند.

Huawei isitePower mini

به گزارش گیزموچینا، این پاور با عنوان iSitePower-M Mini معرفی شد و همانطور که اشاره کردیم در دو مدل 500 وات و 1000 وات در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دو مدل به ترتیب 2450 یوان (384 دلار) و 4250 یوان (665 دلار) قیمت دارند. این دستگاه از طراحی بدون فن بهره می برد و از فریم آلومینیومی آن برای دفع گرما استفاده می شود. این طراحی در هنگام استفاده از iSitePower-M Mini نیاز به سر و صدای اضافی را از بین می برد. این محصول همچنین ابعاد کوچک و سبک وزن دارد تا حمل و نقل را برای استفاده در فضای باز آسان کند.

مقاله مرتبط:

کاربردهای این محصول بسیار گسترده است و در مواقع اضطراری می توان از آن به عنوان منبع انرژی در محیط داخلی استفاده کرد. علاوه بر این، از این دستگاه می توان در محیط های بیرونی مانند کمپ های گردشگری برای نورپردازی شبانه و موارد دیگر استفاده کرد. هر دو مدل iSitePower-M Mini دارای خروجی استاندارد 220 ولت AC و پشتیبانی از پورت USB با قدرت شارژ سریع 60 وات هستند. کاربران می توانند از درگاه USB این محصول برای شارژ دستگاه های دیجیتال خود مانند لپ تاپ، گوشی هوشمند و … استفاده کنند، بنابراین برای شارژ این دستگاه ها نیازی به حمل شارژر جداگانه نخواهند داشت.

Huawei isitePower mini

هر دو مدل 500 و 1000 وات iSitePower-M Mini از پنج روش شارژ سریع پشتیبانی می کنند، از جمله شارژ معمولی الکتریکی، شارژ خودرو، USB C، شارژ خورشیدی و شارژ ترکیبی (شامل شارژ خودکار + شارژ خورشیدی). برقی + شارژ USB C) بالا. خارجی شارژ کامل مدل 500 وات ساعتی حدود سه ساعت زمان می برد و مدل 1000 وات ساعتی در 4.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. این دستگاه دارای چندین عملکرد ایمنی از جمله حفاظت در برابر ولتاژ شارژ، حفاظت در برابر ولتاژ تخلیه، حفاظت در برابر اتصال کوتاه، حفاظت در برابر جریان تخلیه بیش از حد، محافظت در برابر جریان اضافه بار و دما می باشد.

این محصول در حال حاضر در JD.com ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید